دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

???? ??????

???? ?????? 

 

خانمی از شوهرش خواست تا واسه روز تولدش هدیه ای بخره که در عرض 4 ثانیه از 0 تا 100 شتاب بگیره
.
.

اون منتظر یه همچین چیزی بود ...... 

 

 

...اما شوهرش با یه چیز کاملا متفاوت سورپریزش کرد 

 

 

 

الان شوهره تو یه وضعیت ثابت ولی بحرانی تو آی سی یو

نظرات 9 + ارسال نظر
غزل 1391,06,28 ساعت 10:34 ب.ظ

حقشه مرتیکه بی ادب

آره حقشه

الهام 1391,06,28 ساعت 10:40 ب.ظ

حق داشته والا.اگه من بودم که یارو الان تو قبرستون بود.شانس اورده

سلام ممنون
خوب خانومه باید بیشتر راهنمایی می کرد اقایون در کل خیلی چیزا رو نمیگیرن .......
در مورد آی سی یو هم خدا رحم کنه
راستی اسم مطلب اینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ...
بله دیگه ، زنا توقع زیادی از مردها دارن ...
بله ...
بله اینه ؟؟؟؟؟

مهرداد 1391,06,29 ساعت 10:16 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این نشون از هوش بالای مردها هست

اصلا این طور نیست ...

سلام جالبه
اختلاف دیدگاه مردان و زنان.

بله همین طوره

زکیه 1391,06,30 ساعت 02:46 ق.ظ

بدبخت بیچاره

غزل 1391,06,30 ساعت 10:37 ق.ظ

مهسا این چه قیافه ای واسه کامنت من اومده

نمیدونم

طنزگو 1391,07,01 ساعت 04:10 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

خیلی باحال بود ترولش هم هست

باریک به شوهره

تشویق داره ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد