دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

رابطه زیبای اعداد و زاویه ها

میخوام توجه تون رو به رابطه زیبای اعداد و زوایا جلب کنم!

سوال کلیدی: چرا 1 "یک" ــه؟ چرا 2 "دوئـــه" و....

من دیگه توضیح نمیدم خودتون ببینید... 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید ...  

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 ۲۷ خرداد هم امتحانامون تموم شد ... 

ولی هنوز یه امتحان دیگه دارم که ۲ تیره ... اون امتحان ورود به دبیرستانه ... 

سیکلمو گرفتم ، تحصیل کرده شدم ...

ادامه مطلب ...

اگر زنها را تو استادیوم ورزشی راه بدهند....

اگر زنها را تو استادیوم ورزشی راه بدهند....

 

این هم آخر و عاقبت راه دادن خانم ها به استادیوم های ورزشی