دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

غم و شادی ( بازم یکی دیگه از انشاهام )

سلام ... بازم با یکی دیگه از انشاهام ، آپدیت شدم ...  

یه روز معلم انشامون حالش خوب نبود ، بخاطر این که ما سر و صدا نکنیم ، گفت انشا بنویسیم ...  

من هم از خدا خواسته ، شروع کردم  

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید :

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

سلام ... بالاخره بعد از یک ماه برگشتم ...  

ممنونم از همه ی نظرهایی که در طول نبودنم ، بهم دادین ... 

رفته بودیم مسافرت ، برای همین هم اینترنت نداشتم که بیام توی وبم ...

... 

 

... خب دیگه شروع کنم ...  

با گریه کردن ، می خندم ... با دیدن اندوه چشمها ، شادی هارا می بینم ...با سرودن غم ها ، شادی را می خوانم ...با فهمیدن ناراحتی ها ، شادی هارا می فهمم ... با پی بردن به غم ها ، شادی هارا پیدا میکنم ... با جست و جو در عمق ناراحتی ها ، شادی هارا می یابم ... با اشک ریختن ، شادی را در خود جست و جو میکنم ... با نوشتن ناراحتی ها ، شادی را میخوانم ... با قدم زدن در دنیای غم ها ، پا به دنیای شادی ها میگذارم ... با دیدن چشم های گریان ، شادی هارا در عمق چشمان میبینم ...  

با رفتن به ساحل غم ها ، پا به دریای شادی ها میگذارم ... با کاشتن نهال غم ، میوه شادی را میچینم ... با تأمّل در غم ، شادی را در گوشه و کنار قلبم می بینم ... با گفتن غم ، شادی را میشنوم ... با ورق زدن کتاب غم ، عکس شادی را میبینم ... با غرق شدن در دریای غم ، شادی نجات غریقم میشود ...  

با پا به  گذاشتن با غم ،شادی در جای قدمهایم گل میکارد ... تموم شد  

  

نظرات 9 + ارسال نظر

ایشالا که مسافرت خوش گذشته باشه. :-D

بله ، خوش گذشته

کی هستم 1391,05,17 ساعت 01:15 ق.ظ

خیلی مسخره بود
یه ذره رو انشات کار کن
مقاله نویس ها ایروشون رفت

ممونم ... توی یک کتاب خوندم ، باید به نظر خواننده های مطالبم ، احترام بذارم ... امیدوارم روزی بتونم بهتر بنویسم ...

اسمان زندگی 1391,05,17 ساعت 11:18 ق.ظ http://WWW.VWVV2BLOGFA.COM

سلام
در مورد انشاتون جالب بود ولی از نظر انتقادی یک خواننده اگر بخواهیم ببینیم .
خیلی ریتم تکراری داشت ولی از خلاقیت هم استفاده شده بود واین خودش خیلی خوبه.
در کل خوب بود.
موفق باشی.
راستی اپم

سلام ... ممنونم از این که انتقادتون رو گفتین ، تا بتونم در آینده بهتر بنویسم ...
ممنونم ... باشه حتما میام ...

زکیه 1391,05,21 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام دوست خوبم منو شناختی ؟ دلم برای همه دوستان تنگ شده ای کاش دوباره هم دیگه رو ببینیم . انشات هم خوندم خیلی خوب بود. موفق باشی خداحافظ

سلام زکیه جان ... بله شناختمت ... آره ، من هم دلم واستون تنگ شده ... ممنونم ... تو هم موفق باشی ...
فعلا

دنیا 1391,05,21 ساعت 01:11 ق.ظ http://fhmi29.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه منو لینک کردی منم تو رو با اون نامی که گفتی لینک کردم.

سلام عزیزم ... خواهش میکنم ...

ترنم باران 1391,05,22 ساعت 07:54 ب.ظ http://kh5121641.blogfa.com

سلام عزیزم
خوب مینویسی اما یه چیزی این آسمان ابی گفت تکراریه.؟ اما این طور نیست اون اصلا انشا خوبی داره ؟میتونی از اقای نگهداری ببرسی
فقط یه چیز: سعی کن به انشات جون بدی نه این که انشات رو شی تصور کنی بذار قلم خودش بنویسه و تورو اداره کنه
انتقاد سازنده است این اخلاقت خوبه

سلام خاطره جون ...
مهربون شدی
.
بله ، میدونم
باشه حتما ، ممنونم

ترنم باران 1391,05,27 ساعت 11:07 ب.ظ http://kh5121641.blogfa.com

مهسا جان من مهربون بودم تو نبودی که جواب بدی
از این به بعد هواتو بیشتر دارم هوامو داشته باش
دوست دارم مثل قبلا .... فقط باهات حرف دارم ..

من که جواب میدادم ، که بد تر میشد ...
باشه
.
من هم همین طور ...
باشه ، بحرف

تیم برتر 1391,05,27 ساعت 11:08 ب.ظ http://pe5.blogfa.com

سلام استقلالی سر بزن !

من وبلاگ استقلال و نوازش بارانمو حذف کردم ...
ولی باشه میام

تیم برتر 1391,05,31 ساعت 09:18 ب.ظ http://pe5.blogfa.com

نیومدی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد