دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

نیایش با او ...

 

 

خدایا سپاس ترا بر نیکوئى قضایت، و بر آنچه از من بگرداندى از بلایت. پس

نصیب مرا از رحمت خود، در این عافیت عاجل و نعمت دنیاى زائل منحصر

مساز که بوسیله آنچه دوست دارم بدبخت شوم، و دیگرى به سبب آنچه

من ناپسند دارم خوشبخت گردد و در صورتى که آن عافیت که روز را در آن

به شب برده یا شب را در آن به روز آورده‏ام مقدمه بلائى دائم و وبالى

مستمر باشد، پس آن بلا و وبال را که برایم به تأخیر افکنده‏اى پیش انداز و

آن نعمت و عافیت را که پیش انداخته‏اى به تأخیر افکن، زیرا چیزى که پایانش

بقا است، کم نیست. و بر محمد و آلش رحمت فرست.

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام خانمی


مهسا جان وب شما رو تصادفی زیارت کردم . زیباست.


شاد باشی خانمم

مهسا جان مطالب قشنگی نوشتی.
موفق باشی عزیزم.

سلام خوبی نیایش عارفانه ای بود ان شاءالله همه راضی به رضای خدای متعال باشیم و در همه حال شکر گذاری کنیم.

زری خانم 1388,12,10 ساعت 04:35 ب.ظ

عزیزم مطالب بسیار زیبایی داری امیدوارم تو کارات موفق باشی

الله به فریاد من بیکس رس

فضل و کرمت یار من بیکس بس

هرکس بکسی و حضرتی مینازد

جز تو ندارد این بیکس کس



خواجه عبدالله انصاری

mn 1388,12,10 ساعت 07:32 ب.ظ http://matinha

تو چرا اصرار داری مثل پیرزنای 80 ساله حرف بزنی؟ بابا ولمون کن بذار باد بیاد.بگو هلو

آقای نگهداری ، آدم باید از کلمات زیبا و بزرگانه سخن بگوید!
اگه اینو نگم چی بگم؟

سلام خوبی مطلبت را دیدم و نظر دادم قبلا ولی لینکت کردم منو چی لینک نکردی؟

لینکت می کنم!

دوست 1388,12,11 ساعت 12:04 ب.ظ

خوشم اومد .خیلی خوب جواب mnرو دادی. چه بده معلم اینجوری حرف بزنه که دانش آموز مجبور بشه نصیحتش بکنه.

البته این از رو شوخی بود عزیزم!

بیشتر بدبختی های ما قابل تحمل تر از تفسیرهایی است که دوستانمان دربار آنها می کنند . ( کولتون )

خوش باشید

بله ... واقعا

دقت کردین شانس فقط یه بار در خونه آدم و میزنه
اما بدشانسی دستشو از رو زنگ بر نمیداره!
بدبختیم که کلا کلید داره!!

موافقم ...

میازار موری که دانه کش است...
در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست, فتوایی صادر نشده
می توانید بیازارید !

این روزها پشت تمام معرفت ها نوشته:ساخت چین!!!

خوش باشید.

واقعا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد