دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

میلاد پیامبر ( ص )


*میلاد پیامبر اکرم ( ص ) را بر شما عزیزان تبریک می گویم*


                      


تخته اول که الف نقش  بست  

 بر در محجوبه احمد نشست 


 

  حلقه حى را کالف اقلیم  داد  

 طوق ز دال و کمر از میم  داد 


 

  لاجرم او  یافت  از  آن میم و دال  

 دایره دولت و خط کمال 


 

بود درین گنبد فیروزه خشت  

 تازه ترنجى زسراى بهشت 


 

  رسم ترنجست که در  روزگار  

 پیش دهد میوه پس  آرد  بهار 


 

کنت نبیا چو علم پیش برد  

 ختم نبوت به محمد سپرد 


 

  مه  که  نگین  دان  زبرجد شدست  

 خاتم او مهر محمد شدست 


 

گوش جهان حلقه کش میم اوست  

 خود دو  جهان حلقه تسلیم اوست 


 

  خواجه مساح  و  مسیحش  غلام  

 آنت بشیر اینت مبشر   به  نام 


 

 امى گویا به زبان فصیح  

 از الف آدم و میم مسیح 


 

  همچو الف  راست  به عهد و وفا  

 اول و آخر شده بر   انبیا 


 

نقطه روشن تر پرگار   کن  

 نکته پرگار ترین سخن 


 

از سخن   او   ادب   آوازه   اى  

 وز کمر   او   فلک   اندازه   اى 


 

  کبر جهان  گرچه  بسر  بر  نکرد  

 سر به جهان هم به جهان در نکرد 


 

  عصمتیان در حرمش   پردگى  

 عصمت   از   او   یافته  پروردگى 


 

  تربتش از   دیده   جنایت   ستان  

 غربتش   از   مکه   جبایت  ستان 


 

  خامشى او سخن دلفروز  

 دوستى او    هنر عیب   سوز 


 

  فتنه فرو    کشتن   ازو   دلپذیر  

 فتنه شدن    نیز    برو    ناگزیر 


 

 بر   همه  سر  خیل  و سر خیر بود  

 قطب   گرانسنگ  سبک  سیر  بود 


 

شمع الهى ز دل افروخته  

 درس ازل تا ابد آموخت

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام.
خوبی؟
خوبم.
مهسا امروز چه کردید تو مدرسه؟

هیچی ! عشق و حال
زنگ اول : با خانم حافظی بازی کردیم
زنگ دوم : با خانم سبزواری رفتیم اتاق کامپیوتر
زنگ سوم : امتحان کار در کلاس حل کردیم
ساعت 12:55 هم زنگ خورد
بـــــــــــــــــــــای

سونیا 1388,12,08 ساعت 05:54 ب.ظ http://knownstranger.blogfa.com

نا مردا بدون من؟
مهسا من اپم.
یک سری هم به ما بزن گاهی.

هم مدرسه ای 1388,12,08 ساعت 06:33 ب.ظ

منم تبریک می گم

مدیریت وبلاگ 1388,12,09 ساعت 02:18 ب.ظ

این هم مدرسه ای کیه؟
خودتون رو معرفی می کنین؟

هم مدرسه ای 1388,12,09 ساعت 04:25 ب.ظ

حالش به همینه که معرفی نکنم

مدیریت وبلاگ 1388,12,09 ساعت 06:18 ب.ظ

اتفاقا اگه بگین بیش تر حال می ده!
حالا اجبار نمی کنم الآن بگین!
بعدا هم گفتین مشکلی نداره!

مدیریت وبلاگ! 1388,12,10 ساعت 08:19 ب.ظ

خواهش می کنم بگین کی هستین!( هم مدرسه ای)

هم مدرسه ای 1388,12,10 ساعت 09:10 ب.ظ

حال نمیده که بگم

خواهش می کنم بگو!
اگه نگی ...

مدیریت وبلاگ 1388,12,12 ساعت 01:10 ب.ظ

اصلا وبلاگ نداری که بخوای وبلاگت رو بنویسی!
( هم مدرسه ای )

هم مدرسه ای 1388,12,12 ساعت 07:21 ب.ظ

اگه اسم وبلاگم رو بنویسم که لو می رم.

نه درجش نمی کنم!

هم مدرسه ای 1388,12,13 ساعت 11:34 ق.ظ

عجب

چی چی و عجب؟
خواهش میکنم!

هم مدرسه ای 1388,12,13 ساعت 05:02 ب.ظ

بازم می گم حال نمیده که بگم کیم

باشه خودت خواستی...

خواهش می کنم...
اصلا قول میدم اگه وبلاگت رو بدی برات نظر میدم...
plz

هم مدرسه ای 1388,12,18 ساعت 07:29 ب.ظ

بعداً می گم

مثلا کی؟

هم مدرسه ای 1388,12,19 ساعت 04:41 ب.ظ

مشورت کنم بعد.....

با کی ها؟
خواهش میکنم بگو
حالا این هاش مهم نیست
بگو دختری یا پسر...

هم مدرسه ای 1388,12,23 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام
بی خیال.
در ضمن از این اینکه شما را ناراحت کردم معذرت می خوام . امیدوارم که ببخشی.

نه دیگه بگو کی هستی...
حالا می بخشمت!!!

هم مدرسه ای 1389,01,04 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
سفر خوش بگذره.

برد استقلال رو تبریک میگم

مرسی ... به شما هم تبریم میگم

دقت کردین یه چیزی که از دستتون میافته، به پرت ترین و غیرقابل دسترس ترین نقطه ی ممکن میافته؟

خوش باشید

دقت کردین حسابایی که رو بعضی ها باز کردیم رو باید خیلی زود مسدود کنیم !!؟؟!!
دوستان کلاهبردار در اومدن!!

خداوند، روی خطوط کج و معوج، راست و مستقیم می‌نویسد.


شاد باشید

فوق العاده بود ...

ما می خواهیم همه چیز را تغییر بدهیم جز خودمان.

کریشنا مورتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد