دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

محرم

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

    خوشا آنانکه وقت دادن جان ، به یاد کربلا بودند و رفتند 

 

  

 محرم،ماهی به رنگ عشق

 

 

 

ماه غم ماه ماتم

 

ماه محرم عالم را غم گرفته

در باغِ رضوان زهرا ماتم گرفته

یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا

 

ماه محرم جهان گشته سیه پوش

زمزمه ی قدسیان می رسد بر گوش

یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا

 

زهرا ببین کاروان کربلا را

قافلة خامس آلِ عبا را

یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا

 

نظرات 7 + ارسال نظر
funshad.com 1388,09,27 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.2mim.mihanblog.com

Salam,
Webe bahal va jazzabi dari,
age mayeli webe mano ba name " 2mim | Sargarmi , Tafrihi " (albatte be farsi) link kon va khabaram kon ta kheyli zood linket konam.
Movaffagh bashi.
Bye

آشنا 1388,09,28 ساعت 08:44 ب.ظ

یا ثارالله
السلام علیک یا ابا عبد الله

سلام من بر محرم
سلام من بر حسین
و سلام من بر ...
فرا رسیدن ماه شهادت را به شما تسلیت عرض می کنم.

محمدی 1388,10,02 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام بر لبان عطشان حسین ودستان از پیکر جدا مانده ابوالفضل
وسلام بر گلوی از گوش تا گوش بریده علی اصغر
خداوندا توفیق عزاداری واقعی را به همه ما عنایت بفرما
آمین

بیتا 1388,10,02 ساعت 01:24 ب.ظ

شهادت معصومانه ی امام حسین را به تمام مسلمانان جهان تسلیت می گویم.

قالب نو مبارک....

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد