دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

زنجیر عشق

زنجیر عشق :

یک روز بعد از ظهر وقتی اسمیت داشت از کار برمیگشت خانه، سر راه زن مسنی را دید که ماشینش خراب شده و ترسان توی برف ایستاده بود .اون زن برای او دست تکان داد تا متوقف شود.
اسمیت پیاده شد و خودشو معرفی کرد و گٿت من اومدم کمکتون کنم.
زن گٿت صدها ماشین از جلوی من رد شدند ولی کسی نایستاد، این واقعا لطف شماست .
وقتی که او لاستیک رو عوض کرد و درب صندوق عقب رو بست و آماده رفتن شد, زن پرسید:" من چقدر باید بپردازم؟"
و او به زن چنین گفت: " شما هیچ بدهی به من ندارید. من هم در این چنین شرایطی بوده ام.
و روزی یکنفر هم به من کمک کرد¸همونطور که من به شما کمک کردم.
اگر تو واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی¸باید این کار رو بکنی.
نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه!"
چند مایل جلوتر زن کافه کوچکی رو دید و رفت تو تا چیزی بخوره و بعد راهشو ادامه بده ولی نتونست
بی توجه از لبخند شیرین زن پیشخدمتی بگذره که می بایست هشت ماهه باردار باشه و از خستگی روی پا بند نبود.
او داستان زندگی پیشخدمت رو نمی دانست¸واحتمالا هیچ گاه هم نخواهد فهمید.
وقتی که پیشخدمت رفت تا بقیه صد دلار شو بیاره ، زن از در بیرون رفته بود ،
درحالیکه بر روی دستمال سفره یادداشتی رو باقی گذاشته بود.
وقتی پیشخدمت نوشته زن رو می خوند اشک در چشمانش جمع شده بود.
در یادداشت چنین نوشته بود:" شما هیچ بدهی به من ندارید.

من هم در این چنین شرایطی بوده ام. و روزی یکنفر هم به من کمک کرد،همونطور که من به شما کمک کردم.
اگر تو واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی،باید این کار رو بکنی.
نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه!".
همان شب وقتی زن پیشخدمت از سرکار به خونه رفت در حالیکه به اون پول و یادداشت زن فکر میکرد به شوهرش گفت :"دوستت دارم اسمیت همه چیز داره درست میشه  
 
 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز 
نظرات 19 + ارسال نظر

به به.

کاش در واقعیت هم ما آدما اینطور باشیم.

شاد باشید.

پیمان 1390,01,23 ساعت 12:08 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

دعا کنید برای من هم همه چیز درست بشه .

انشاءالله !

masuodshiri 1390,01,25 ساعت 11:07 ق.ظ

جالب بود
آخر هفته بهم سر بزن عکس جدید میزارم

کاش این جوری بود

شبنم 1390,01,26 ساعت 11:23 ب.ظ http://man-to-khodaa.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
ممنون که سر زدی
و لطف داشتی
شما هم مطلب قشنگی داشتی
موفق و شاد باشی

یا حق

hanie 1390,01,27 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام مهساجون مطلبای جدیدقشنگ راستی سلامتورسوندم به............

محمد حسین 1390,01,29 ساعت 12:18 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام سال نو مبارک
ان شاء الله سال خوبی داشته باشید
بسیار زیبا و جالب بود
عکسهای جزیره هاوایی هم بسیار زیبا بود
موفق و پیروز باشید

محمد 1390,01,29 ساعت 06:10 ب.ظ http://m1372love.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی وبت باححححححححححححححاللللللللللههههههههه و زیییباااااااااااااست بازم سربزن باباباباییییییی

سلام
___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥ آپم زودی بیااااااااااااااا....منتظرتم
برای تولدم آپ کردم.سر بزن

پیمان 1390,01,30 ساعت 01:00 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

آرمان. 1390,01,30 ساعت 11:55 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

میگن تو نیکی میکن و در دجله انداز
که ایزد در بیابانت دهد باز

حتما راست میگن دیگه

Masuod Shiri 1390,02,01 ساعت 10:43 ق.ظ


من بهت سر زدم البته شما هیچ بدهی به من ندارید.
فقط نذار زنجیر عشق به تو ختم بشه

یه سری عکس جدید گذاشتم وقت کردی یه سری بزن

کسی که ندای درونی خود را می شنود، نیازی نیست که به سخنان بیرون گوش فرا دهد.

شاد باشید.

پیمان 1390,02,02 ساعت 02:10 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

فعلا !

سلام خوبین؟
شرمنده میشه وبلاگ منو به اسم انگشت دونه لینک کنین؟

Masuod Shiri 1390,02,05 ساعت 12:10 ب.ظ

میبینم که خونه تکونی کردی.....

محمد حسین 1390,02,05 ساعت 12:20 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام من که نظر دادم
ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی
موفق وذ پیروز باشید

سلام وبلاگت عالیه.به من هم سربزن

به سلامتی دلمون که مثه جیبمون هیچی توش نیست !

خوش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد