دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

شگرد پسرک در مقابل نادرشاه

شگرد پسرک در مقابل نادر شاه

 

زمانی که نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه کودکی را دید که به مکتب می‌رفت.
از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟
- قرآن.
- از کجای قرآن؟
- انا فتحنا….

نادر از پاسخ او بسیار خرسند شد و از شنیدن آیه فتح فال پیروزی زد.
سپس یک سکه زر به پسر داد اما پسر از گرفتن آن اباکرد.
نادر گفت: چر ا نمی گیری؟
گفت: مادرم مرا می‌زند می‌گوید تو این پول را دزدیده ای.
نادر گفت: به او بگو نادر داده است.
پسر گفت: مادرم باور نمی‌کند.
می‌گوید: نادر مردی سخاوتمند است. او اگر به تو پول می‌داد یک سکه نمی‌داد. زیاد می‌داد.
حرف او بر دل نادر نشست. یک مشت پول زر در دامن او ریخت.
از قضا چنانچه مشهور تاریخ است در آن سفر بر حریف خویش محمد شاه گورکانی پیروز شد. 

 

 فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

نظرات 12 + ارسال نظر

به به

آرمان. 1389,12,22 ساعت 09:06 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

موقع مناسبی بوده جیب نادر رو خالی کنه
من بودم همچین فرصتی رو مفت از دست نمی دادم
از خودم یه قارون می ساختم با کرم نادر

طهوراجون 1389,12,22 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.losilos.blogfa.com

هر چی فکر کردم دیدم هیچی بهتر از دوست داشتن نیست چون همیشه در دوست داشتن منطقی حاکم است که انسان براحتی به ارزش والائی میرسه.
پس ارزو میکنم که دوست داشتنت زیبا و بی ریا باشد و همیشه بتونی دوست بداری

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

سلام
ازمطالب ارسالی شما برای ساده - صمیمی بسیار سپاسگزارم
مطالب شما در وبلاگ به نمایش درآمد
منتظر نوشته های جدید شما هستم
جلوجلو نوروز۹۰ مبارک

dokhi-koumand0 1390,01,01 ساعت 02:07 ب.ظ http://dokhi-koumand0.blogfa.com

salam sharmande 1modat 1moshkel dashtam nabodam alan ham omadam ama nemitonam matalebetono kamel bekhonam bad hatman miyam
pozesh
felan
rasti dar avalin forsat ke emroze be ehtemale ziyad up khaham shod va kamel khaham goft
felan bye
movafagh bashid[گل]

strangfrand 1390,01,03 ساعت 07:35 ب.ظ http://hartsborder.blogfa.com

slam alli ya ba blog man ham sari bazan bye

آنقدر شکست می‌خورم تا راه شکست دادن را بیاموزم.
”پطر”

شاد باشید.

عرشیا 1390,02,03 ساعت 09:10 ب.ظ http://525204.blogfa.com

سلام با عرض عذر خواهی از سر زدن عذر میخوام داشتم واسه امتحانات اماده میشدم اما از این به بعد همیشه نظر میدم

خوب خدا رو شکر !

عجله پدر ناکامی است

(مثل انگلیسی)

شاد باشید

الهام 1391,06,09 ساعت 01:22 ب.ظ

هههههههههههههههههههههههی
ای کاش من به جای پسره بودم.توروخدا میبینی؟خدا شانس بده.راستی مگه پسر نبوده.پس چرا دامن داشته؟منو شناختی که دوست کلاس سومی؟

دیگه مشکل خودشه ...
بله ، به یاد دارم

طرف زنگ زده به موبایلم میگه شما؟؟؟؟
منم در کمال ناباوری گفتم ببخشید اشتباه برداشتم
خداحافظ :-D

مامان بزرگ منم اینکارو کرده بود
میخواسته به بابام زنگ بزنه ، شماره اشتباهی گرفته بوده ، یه آقای دیگه بر میداره ، میگه : شما ؟؟؟
بعد آقاهه میگه ، حاج خانم شما زنگ زدید ، من بگم کیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد