دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

پیغام گیر تلفن مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها

ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا" بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید:
اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره 1 را فشار دهید.

اگر می خواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره 2 را فشار دهید.

اگر می خواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره 3 را فشار دهید.

اگر می خواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره 4 را فشار دهید.

اگر می خواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره 5 را فشار دهید.

اگر می خواهید بچه تان را از مدرسه برداریم؛ شماره 6 را فشار دهید.

اگر می خواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم؛ شماره 7 را فشار دهید.

اگر می خواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره 8 را فشار دهید.

اگر پول می خواهید؛ شماره 9 را فشار دهید.
اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید،
بگویید، 
 ما داریم گوش می کنیم  

  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این مطلب رو از وبلاگ مکتب خونه ( خواهرم ) برداشتم ... ( با ذکر منبع )

نظرات 13 + ارسال نظر
سوفی 1391,09,24 ساعت 07:14 ب.ظ http://valrik.blogsky.com

سلام. دوست خوبم تشکر جالب است

سلام گلم ...
خواهش میکنم ، نظر لطفته

haniye 1391,09,25 ساعت 06:28 ب.ظ

kheiliiiiiiii jalebe amma ghadimie duste nazam

matalebe behtaram mituni bezari


دستت درد نکنه ، تو هم پشت سر هم به من امیدواری بده
وقت نداشتم گفتم یه چیز جالب و خنده دار و در عین حال دم دست پیدا کنم ...
بازم ممنونم که سر زدی

ترنم باران 1391,09,27 ساعت 04:24 ب.ظ http://kh5121641

سلام چه طوری مهسا ؟
خوبی ؟ خوشی ؟ چی کار میکنی ؟ خانواده خوبن

salam . merc , khoobam
hame khooban

غزل 1391,09,28 ساعت 09:23 ب.ظ

الهی

aida 1391,09,28 ساعت 10:47 ب.ظ http://dali.blogsky.com/

جالب بود ، مرسی

khahesh mikonam

زکیه 1391,09,29 ساعت 10:57 ب.ظ

چه عجب آپیدی . خیلی با هال بود

bahal bood ?

muhammmd kumail 1391,10,03 ساعت 10:40 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

پس صفر (0) چی ؟ :-D

i dont know

محمد 1391,10,04 ساعت 10:57 ب.ظ http://mop.rozblog.com

سلام وبلاگ زیبای داری خوبه لطفا به منم سر بزن اگر موافق بودی با تبادل لینک خبر بده

ممنونم ...
باشه حتما

یگانه 1391,10,08 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام خوبی عزیزم خیلی وبلاگتو دوست دارم خیلی قشنگه آورین آورین!!!!!!!!!!!

مرسی عزیزم ...
یگانه همتی ؟؟؟

ترنم باران 1391,10,11 ساعت 12:19 ب.ظ http://kh5121641.blogfa.com

مهسا یه چیزی هست که باید بدونی عزیزم ما از هم دلخوریم درسته .انکارش به درد هیچ کدوممون نمیخوره
ایمیلتو بده ادت کنم باهات حرف دارم زیاد. قدر همه اون خاطره هایی که داشتیم و گذشت چه زود هم گذشت

میام توی وبت بهت میگم ... نمیشه که همین جوری آیدیم رو بذارم توی وبلاگم ...

ترنم باران 1391,10,11 ساعت 04:58 ب.ظ

منم نگفتم بزار تو وبت گفتم بهم بده
ولی شیطون قبلا که تو وبت ایمیلتو گذاشته بودی!!!!

نه !!!!!!!!

ترنم باران 1391,10,16 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام مطلبت رو من شب یلدا واسه خونواده و مامان بزرگ و بابا بزرگ هام خوندم خیلی خوششون اومد

ترنم باران 1391,10,16 ساعت 07:53 ب.ظ

چرا ایمیلتو گذاشته بودی
من مطمئا هستم چون با این موضوع خاطره هم داشتی

نه !!! زیر حرف زور نمیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد