دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

پندهای طلایی انیشتن ۳

پندهای طلایی انیشتن 

  

۳) تمرکز بر حال: پدرم به من می گفت نمی توانی در یک زمان بر ۲ اسب سوار شوی. من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز. یاد بگیرید که در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به کاری که در حال حاضر انجام می دهید. انرژی متمرکز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شکست است.

نظرات 6 + ارسال نظر
طنزگو 1391,07,03 ساعت 03:52 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

من دختر هستم

elham 1391,07,03 ساعت 07:46 ب.ظ

salam.khobi?emroz to emailam raftam didam neveshti adam kon.
man ke balad nistam
harmoghe yadgereftam adet mikonam
felan har2 moon ba hamin email kar konim.
ooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
by ta fardaaaaaaaaaaa

محمد حسین 1391,07,04 ساعت 02:11 ب.ظ http://mha7274.blogfa.com

سلام جالب بود
من آپم

سلام ...
باشه حتما میام

الهه 1391,07,04 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام مهسا جون به وبت سر زدم ک نگی بی مرامم.عزیزم وب جالبی داشتی بازم بت سر میزنم

سلام عزیزم ...
خوب کردی ...
ممنونم ... کار خوبی میکنی

عطر گندم 1391,07,04 ساعت 04:49 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام.
اره باید در حال باشیم اما با بعضی حسها یا بعضی از ادمایی که دوسشون داریم اما فقط میشه تو گذشته پیداشون کرد چیکار کنیم؟؟؟کار سختیه متمرکز بودن......

سلام عزیزم ...
آره ... ولی نمیدونم ...
خیلیییییی

به به...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد