دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

زیبا ترین تابلوی پارک ممنوع در ایران!

 

زیبا ترین تابلوی پارک ممنوع در ایران!

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
غزل 1391,06,30 ساعت 06:26 ب.ظ

یعنی عباس اقا کی میتونه باشه؟؟

سوال مهمیه ...

میشا 1391,06,31 ساعت 12:15 ق.ظ http://torsh-shirin.blogsky.com/

جالب بود

ممنونم

افسانه 1391,06,31 ساعت 11:42 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

چقدر جالبه حالا این عباس آقا کی باشن؟؟

باز هم باران به دیدنِ من و دلم آمده است

و من .. می ستایم مدام خدایِ باران را

که هر وقت نیازمندِ نوازشی نه از جنسِ این زمین و زمانه ام

با قطره هایِ زلالِ مهرِ خویش

می نوازَدَم ..

ممنون از تو ای خدا ..

هیچوقت نشو زِ من جدا ..

سلام ...
باز هم سوال مهم پرسیدین

طنزگو 1391,07,01 ساعت 04:09 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

خیلی با حال بود

الهام 1391,07,01 ساعت 06:46 ب.ظ

ولی من میدونم کیه////
به احتمال زیاد صاب مغازه ست.خواسته پارتی بازی و پاچه خواری کنه.
مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای الهام ، حالا نمیخواد بگی زرنگی ، آخه میترسم بدزدنت ...
نابغهههههههههههههههههههه
مردم بیاین اینجا یه نابغه هست ...

الهام 1391,07,02 ساعت 07:09 ب.ظ

وووووووووووووای مرسی عزیییییییییییزم
خودم میدونستم.........
به کسی نگی ها میترسم چشم بخورم.
راستی امروز مامانم اومد سرکلاستون نههههههههههههههههههه؟


باشه ... سرت قیمت خرید میذارم
آره اومد ... چطور مگه ؟؟؟

elham 1391,07,02 ساعت 07:25 ب.ظ

مگه غیر از اینههههههههههههههههههه؟نه توروخدا

نههههههههههه !

آبرو ریزی تا این حد ؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد