دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

پندهای طلایی انیشتن ۱

پندهای طلایی انیشتن 

 

اگر خواهان رسیدن به قله های موفقیت و خواسته های واقعی تان هستید حتماً نکته هایی را که در زیر آمده جدی بگیرید:

۱) کنجکاوی را دنبال کنید:من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم».چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم، مثلا برای پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد. به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت. 

 

سایت ایران پایا  

  _______________________________________________________________ 

 باز هم ازینا هست ، در سری های بعد براتون میگذارم ...

نظرات 7 + ارسال نظر

جالب بود .......

ممنون

زکیه 1391,06,04 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام دوست عزیزم . پندهای خوبی بود.

یک پند بود ، پند ها نبود ...

غزل 1391,06,04 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام مهسای عزیزم
چه خوب کردی اومدی
ممنون که بهو سر زدی

سلام عزیزم ...
خواهش میکنم ...

zeinab 1391,06,04 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.enoop.blogfa.com

slm,kheili mamnunam azizam ke vebam o didi...matalebe shoma ham besiyar zibast........

سلام عزیزم ...
خواهش میکنم ...
ممنونم ، چشمات زیبا میبینه

سلام ممنون از نظرتون
راستی چه عجب به ما هم سر زدید

سلام ...
خواهش میکنم ...

سلام مهسای عزیزم
خیلی لطف داری بهم
وبلاگت عالیه و زیباست.

سلام عاطفه جون ...

ممنونم ازت

مهرداد 1391,06,05 ساعت 10:58 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

البته کنجکاوی های انیشتین هم با ما فرق داشت احتمالا
چون ماها یکم تنبلی هم قاتی کنجکاوی میکنیم

احتمالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد