دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

Naghashi Haye Divari Mobtakerane va Ziba

 

  

به ادامه مطلب مراجعه کنید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر

به به...

شبنم 1390,10,27 ساعت 10:02 ب.ظ http://man-to-khodaa.mihanblog.com

امام رضا (علیه السلام) می فرمایند : در شگفتم که چگونه کسی که دنیا را آزموده و تغییرات آن را به چشم خود دیده ، باز دل به دنیا می بندد. (بحار الانوار/ج 75/ص450)

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورت
عکس های جالبی بودن
راستی من یه بار وبمو حذفیده بودم
همه پیوندهام پریده بود
دوباره لینکت کردم
ببخشید بخاطر کوتاهی
لینک شدید

التماس دعا..

خواهش میکنم عزیزم

سلام از نظرت ممنون
خیلی جالب بود

سیوپله ( خواهش می کنم )
.
نظر لطفتونه ...

ahoura 1390,10,29 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.ahoura-lambert.blogfa.com

salam.ali bood.ahanget mano divoone kard az adam lambert.mishe bem yad bedi chetoori mesle to samte chap logo bezaram .banner sakhtam.mesle to benevisam logoye web.mamnon

مرسی گلم ...
عزیزم ، به قالبت بستگی داره گلم ...
نه عزیزم ، مشکلی نیست ...

سلام
جالبه
ممنون از لطف و نظرات شما.

ترنم بارارن 1390,11,09 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام باشه قبول
بامشکلات جه میکنی
به دوست با معرفتتم سلام برسون

باشه ، حتما

ستاره 1390,11,10 ساعت 12:24 ب.ظ http://aznomisazamat.blogfa.com

بسیار عالی بود

مرسی گلم ...

Tt 1390,12,01 ساعت 02:46 ب.ظ

Khob vaghean Ali bod.......

اگه ممکنه میتونم اسمتون رو بدونم ؟؟؟

elham 1391,07,01 ساعت 06:51 ب.ظ

vase ma ke hich aksi nayamade...........
labod ghashang boode hame tarif mikonan
vali barikalla vebe khoobi dariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

اااااااااا ؟ بله که قشنگ بودن ...
ممنونم عزیزم

الهام 1391,07,02 ساعت 07:18 ب.ظ

حالا که با فیلترشکن نگاه میکنم میبینم خداییش قشنگه.میگم با وبلاگت حال میکنی هااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه وبلاگ من فیلتره که با فیلتر شکن نگاه میکنی ؟؟؟
خیلییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد