دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

یکی از انشاهام ...

سلام دوستان ... ممنونم از این که وب من رو ترک نمیکنین ... من امروز میخوام یکی از انشاهام رو بنویسم ... 

 

* یک روز ، معلم انشامون به ما یک جمله داد و ازمون خواست تا اون رو ادامه بدیم ... 

من هم شروع کردم !  

 

 

 ( در ادامه ی مطلب منتظرتون هستم )

کنار مشتی خاک ، در دور دست خودم تنها نشسته ام ... به فکر ها و اندیشه ها و رویا ها و آرزو های خویش تأمل میکنم ... به آسمان بی ستاره می نگرم و چشم هایم را می بندم و نسیم با مهربانی گونه ی مرا نوازش میکند ... صدای آرام بخش دریا ، دلم را نوازش می دهد . 

 به آن دور دست ها می نگرم ولی چیزی غیر از سکوت و تنهایی و غریبی نمی یابم ... همه جا رنگیست ولی آن نقاش ماهر ، مرا به رنگ تنهایی در آورده است ... 

 موج های آبی دریا بالا و پایین می آیند ولی افسوس که موج نیستم ... آسمان تاریک و بی ستاره است ، ولی افسوس که ستاره نیستم ...  

در دل تنهایی آن چنان غرق تأمل بودم که متوجه یک مشت خاک در کنارم نشده بودم ، برداشتم و فهمیدم خاک نیز در در سکوت فرو رفته است ...  

آرام و بی حرکت ... آری ، از من تنها تر هم هست ... پس خاک را به جایگاهش یعنی فرش خاکی بازگرداندم  و نگاهی محبت آمیز به دریا کردم ... 

پس فهمیدم تنها نیستم ... کس دیگری در آسمان ها مرا مینگرد ...  

 

 

 آری ... من تنها نیستم

نظرات 27 + ارسال نظر

به به
به مزاجمان خوش آمد

در کل از این جور نوشته ها خوشم میاد.


شاد باشید.

ممنونم ...
شما هم شاد باشید

محمد 1390,04,20 ساعت 12:36 ب.ظ http://sienc.blogfa.com

سلام دوست عزیز

گفته بودی متوجه نشدی منظورم چیه!
خیلی اصراری روی این موضوع ندارم که تحول داشته باشی توی نوشته هات ( متن زندگیت) بلکه شاید و شاید می خواسته ام که یه تلنگر کوچکی باشم برای عمق بخشیدن به تفکرات عادی و روزمره مان

البته از نوع نگاه مثبت شما بسیار خوشم آمد .. و تحسینتان می کنم
کلا آدمای منفی بافی که پشت حرفاشون غرغره نه تعقل، نمی تونن دوستان خوبی باشن
اما شما خوشبختانه دوست خوبی هستید

برای توضیح حرف اولم بعنوان نمونه همین پست تون را یه بار دیگه بخونید.. شاید یافتن رابطه بین اون مشت خاک و حس تنها بودن او .. کمی سخت باشه
و یا بلافاصله بعد از حس خاک نگاه به دریا و از او.نجا رفتن به آسمون و رسیدن به اینکه خدا بیادته .....
شایدم من سختگیرم :))

حس میکنم که می تونی و این قدرت را داری که به نوشته هات عمق بدی ..طبیعتا می طلبه که یه مقدار مطالعه جانبی هم داشته باشی و البته روی اون موضوع باید تمرکز کنی

ببخشید که وقتتو گرفتم و میگیرم

علت اینکه به شما و نوشته هات دقت کردم اینه که برای اطرافیانم اهمیت و ارزش قائلم و فکر میکنم اونقدری وقت نداریم که از کنار دوستانمون بی خیال رد بشیم

حرفای بنده را از دید انتقادی نبینید، بلکه حرفای من در کنار حرف شما معنا دارد!

موفق باشی دوست عزیز

همونی که شما گفتید
ممنونم ... فعلا

سلام.
خوبی.
قشنگ بود.
حالا خدایی مال خودته؟
پارسال که از این هنر ها نداشتی از این انشاها نمینوشتی.
آهنگ وبلاگت خیلی باحاله.
یادته خانه فرهنگ که بودیم همون اول ها که من اومده بودم این آهنگ رو گذاشته بودیم؟
یادش بخیر چه روز هایی بود؟

آره مال خودمه ... مرسی ...
واقعا چه دورانی بود

محمد حسین 1390,04,23 ساعت 05:30 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام بسیار زیبا بود
موفق و پیروز باشید

سلام

فرخنده میلاد امام زمان (عج) رو به شما تبریک عرض می کنم

شاد باشید.

سعید باوفا 1390,04,25 ساعت 09:35 ب.ظ http://vafadare.blogfa.com

به نام خالق یاس و نرگس

سلام دوست عزیز و بزرگوار

سپاسگزارم از حضورتان .

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت ، امام عصر و الزمان مبارک . . .
به امید روزی که همه‌ی پیامک های جهان این باشد:
مهدی فاطمه آمد .

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´!
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´....
من غریب آشنام.
از این وبلاگ تو آپ آخرم نوشته بودم . گفته بودم که آمادش میکنم.
حالا هم آمادس.
خوش حال میشم سر بزنی.

موفق باشی ...

چند وقت پیش که مشهد بودیم خاطره رو دیدم.
خیلی از پاکستان و اون روزا یاد کردیم.
کاش فرصت های از دسترفته باز هم بر میگشتن یا هیچ وقت از دست نمیرفتن.

باران 1390,05,01 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.sansovan1971.blogfa.com

هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست

سلام.
من باز هم آپ کردم.حتما یه سری بزن.
خوشحال میشم.
:…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•

Niroumizadeh 1390,05,05 ساعت 02:33 ق.ظ http://aniroumizadeh.blogsky.com

Hi Dear Mahsa

It was really wonderful

Good Luck

دخترنانا 1390,05,13 ساعت 07:14 ب.ظ http://iloveyou-1390.blogfa.com

سلام من نانا هستم از وبت خوشم اومده لینکت کردم دوست دارم تو م منو بلینکی منتظر هستم

کسی که دارای عزمی راسخ است ،جهان را مطابق میل خویش عوض می کند .

«گوته»

شاد باشید.

alireza 1390,05,26 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.hamechiz001.blogfa.com

salam web taghriban khubi darid,khosh hal nishim be maham sar bezanid

dokhi-koumand0 1390,05,27 ساعت 03:56 ب.ظ http://dokhi-koumand0.blogfa.com

ma ghablan ba ham taabdole link nakarde bodim?

سلام.
چه طوری؟
امروز داشتم عکس های پاکستان رو نگاه می کردم اون هایی که تو مدرسه گرفته بودیم.


هااااااااااااااااااای.

یادش به خیر دلم واسه اون موقع ها خیلی خیلی تنگ شده.


روز ۲۲ بهمن.وای.چه روزی بود.


سر بزن.

سلام
مرسی خوبم ...
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ خیلی روز های خوبی بود ...
.
.
باشه سر میزنم

strangfrind 1390,06,19 ساعت 05:52 ب.ظ http://hartsborder.blogfa.com

سلام
وپتون خیلی عالیه
په وپ من هم سری پزنید
اگ پا تپادل لینک موافقید پگید
فعلا

// 1390,06,20 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
گوگل یه نظرسنجی گذاشته که خلیج فارس درسته یا اسم
جعلی خلیج عربی از همتون می خوام به لینک زیر برین
و به خلیج تا ابد فارس رای بدین
WwW.persianorarabiangulf.com
این خبر رو به هر کی می تونید برسونید
و توی وبلاگتون کپی کنید
خواهشا این کار رو بکنید!
چون قبلا خلیج فارس درصد رای هاش
80 درصد ولی حالا رسیده به 60 !!!!

سلام خوبی ؟
بعد از چند وقتی اپم خوش حال میشوم سر بزنی

بله ، خوب خوب ...
باشه حتما ...

ترنم باران 1390,06,24 ساعت 07:49 ق.ظ http://kh5121641.blmgfa.com

سلام
خودت بگو دوست داری بهت چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبه که بگم آفرین دوستی که با داشتنش بی معرفتی رو چشیدم
فکر نکنم کافی باشه واسه این همه ..............
نمی خوام در مورد انشا ت چیزی بگم فقط اینکه تو که حس و حال منو نداری چه طور حال منو تو انشات به تصویر کشید
من فعلا قلمم از کار افتاده ولی مطمعا باش همین روزا که نمی دونم کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب انشاتو با انشام می دم مثلا تو از خودم یاد گرفتی
ولی نمی دونم آخه چرا مهسا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


.
.
آروم آروم بگو چی شده ...
سرم گیج رفت

tanha 1390,06,26 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.tanhatarin21.blogfa.com

_†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡†††††††††‡‡‡†
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡†
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡††††††††††††††††††
___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡
____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡†
____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8†††
____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡†††
___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡††††
____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡††††††
____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡††††††††
_____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡†††††
_______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡††††††††††††††††††††††††††
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡†††††††††††††
_________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
__________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡†††††††††††
___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††††
___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡††
___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††
___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡
____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡
_____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡
________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡
___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
_____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††
______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888
________________________†8¶¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8¶
__________________________†¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶

سلام عزیم آپم بیا
یادت نره ها؟
نظرم یادت نره

ساعتها را بگذارید بخوابند. بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست ...

شاد باشید.

__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
مــــــــــــــــــــــــن آ پـــــــــــــــــــــــــم


خوش حال میشم سر بزنید و نظرتون بگی.

دستانی که کمک میکنن پاک تر از دست هایی هستن که رو به آسمان دعا میکنند.
(کوروش بزرگ)



آپم.
حتما حتما سر بزن و مطلبمو بخون.
__$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$******آپم * **************$
$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$???????$$

آنچه ناممکن را به واقعیت تبدیل می کند معجزه نیست٬ بلکه تداوم است...!

شاد باشید

واو ... فوق العاده بود

ترنم باران 1390,08,25 ساعت 01:11 ب.ظ

اگه من باتو حرفی داشتم شمارمو بهت می دادم
بی معرفت خیانت کار
متاسفم برات
فکر می کردم سه سال بایه دوست دوستی می کنم ولی نه این طور نبود تو یکی رو ازم گرفتی که دیگه بر گشتنش غیر ممکنه

خاطره جان ، اول سلام ، دوم احوال پرسی ، چی شده ؟

محمد کمیل 1390,10,24 ساعت 08:00 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه …

خوش باشید.

آآآآآآآآآآآآآاخ ، بد دردیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد