دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

عاشورا

منظور از عاشورا روز دهم ماه محرم سال ۶۱ هجری قمری است. با گاه‌شماری هجری خورشیدی این روز مطابق است با ۲۱ مهر ۵۹.[۱] شهرت این روز به خاطر آن است که حسین بن علی - امام سوم شیعیان - و یاران وی در رویداد کربلا در جنگ با لشکر یزید کشته شدند و مسلمانان در آن سوگواری می‌کنند. در مناطق شیعه نشین مراسم عزاداری برگزار می‎‏‌شود. در تقویم رسمی ایران، افغانستان، عراق و هند این روز تعطیل می‌باشد.

عاشورا در لغت به‌معنای «دهمین» است.



نظرات 11 + ارسال نظر

سلام عزیزم
ممنون که سر زدی
و خوشحالم که منو فراموش نکردی.
تو هم موفق و پیروز باشی.

سلام علیکم

فرا رسید ایام محرم را به شما تسلیت عرض می کنم

شاد باشید

سلام...
من هم خیلی دلم برات تنگ شده....
امروز توی مدرسه زیارت عاشورا بود!بعد من وبشری و کلثوم خلاقیت نشون دادیم.
عکس ها را میل می کنم...

ستایش 1389,09,23 ساعت 11:55 ق.ظ http://setayesh1860.blogfa.com

کسی گویا صدایم می‌زند بسیار آهسته ... سکوتی نام من را می‌کند تکرار آهسته


[گل]

هدیه 1389,09,25 ساعت 10:43 ب.ظ

_____________ @__@@_____@
____________ @@_@__@_____@
___________ @@@_____@@___@@@@@
__________ @@@@______@@_@____@@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@@______@_@
_________ @@@@_______@_______@
_________ @@@@@_____@_______@
__________ @@@@@____@______@
___________ @@@@@@@______@
__@@@_________ @@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@____

ترنم باران 1389,09,29 ساعت 04:07 ب.ظ http://kh5121641

سلام مهسا
خوبی ببخشید ازت یادی نکردم
ولی تو هم کوتا هی کردی هم شهری
موضوع آیدی همتیان چی شد
تو آیدیم نرو نمی دونم انگار رمزشو گم کردم
نمی دو نم چه مسئلیه که من هی رمز گم می کنم

ترنم باران 1389,09,29 ساعت 04:08 ب.ظ

مهسا جون هر کی دوست داری اون نظره خصوصی بود ثبتش کنی دیگه واقعا که ..........

محمد حسین 1389,10,08 ساعت 11:35 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام من فردا میام نظر میدم
من آپم

محمد حسین 1389,10,14 ساعت 07:09 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام ممنون از مطلبی که گذاشتی
موفق و پیروز باشید

محمد حسین 1389,10,23 ساعت 10:36 ب.ظ http://MHA7274.BLOGFA.COM

سلام من آپم

هر اقدام بزرگی ابتدا محال به نظر می رسد.
”کارلایل”

شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد