دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

پرواز به سوی او...

 

 

خدایم!

به تو عشق می ورزم٬

بیشتر و بیشتر به تو عشق می ورزم.

تورا بیش از هر چیز دیگری در این دنیا دوست می دارم.

چنان به تو عشق می ورزم که سرمست و بی خود می شوم.

   خدایم!

مرا عشق پاک و خلوص و عبودیت عطا کن.

متبرکم کن تا دنیا با تمامی غم ها و خوشی هایش٬ زشتی ها و زیبایی هایش مرا نفریبد.

   خدایم!

مراودوستان عزیزم را ابزار یاری و شفایت در این دنیای پر درد ورنج قرار بده

                                                                                                              آمین!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد حیدرژور 1388,12,13 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام مهسا خانم حالت چطوره؟ خوبی؟ وبلاگتون رو دیدم. خیلی عالیه! امیدوارم همیشه در پناه حق تعالی موفق باشی. به خانواده ی محترم سلام برسانید

ممنونم که به وبلاگ من سر زدید!
چشم حتما...

ariyana111 1388,12,13 ساعت 03:48 ب.ظ

خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی
، بی وفا شه اون کسی که جونتو واسش گذاشتی.
.. خیلی سخته تو زمستون ، غم بشینه روی برفا
، می سوزونه قلبو گاهی ، زهر تلخ بعضی حرفا
، خیلی سخته بی بهونه میوه های کال ُ چیدن
. به خدا کم غصه ای نیست ، لحظه ای تو رو ندیدن!

آأّی‌آمین

کوثر 1388,12,16 ساعت 09:39 ق.ظ

شعردلم گرفته ای



هدیه 1388,12,16 ساعت 03:17 ب.ظ http://hediye.blogfa.com/

سلام عزیزم ... ممنونم اومدی پیشم... چشم لینکت میکنم..

ممنونم عزیزم

سلام خوبی؟؟؟؟
وب زیبایی داری
ممنون میشم اگه به منم سر بزنی
اگه هم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
موفق باشی
فعلا

باشه

هدیه 1388,12,18 ساعت 07:11 ب.ظ http://hediye.blogfa.com/

سلام عزیزم خیلی وبلاگه قشنگه ... بازم ممنونم میایی پیشم میبوسمت

خواهش میکنم

Behnam 1389,02,28 ساعت 09:16 ق.ظ http://farhadi.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
وبلاگت هم خیلی قشنگه
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید.
به خانواده محترمتون هم سلام برسونید.
یه شعر هم به نام تو توی وبلاگم میزارم به نام "دروغای قشنگ" .

چی ؟
دروغ های قشنگ ؟

عباس 1389,03,24 ساعت 11:10 ق.ظ http://bedonbalemohabat.blogsky.com

آره واقعا عشق به خدا بهترین و بالاترین گوهر گرانبها است.
چون عزت نفس در آدم زیاد میشه و دیگران در برابر آو کوچک میشوند. نه اینکه آو مغرور بشه. بلکه دیگر در دلش جایی ندارند. فقط خدا

منتظر 1391,05,19 ساعت 04:31 ب.ظ http://cheshmentezar12.blogfa.com

سلام
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

الهی در دریای بیکران گناهان من مانده ام با کوله بار سنگین از معصیت و

تو خوب میدانی که از بندگی شرمندگی را آموخته ام .

الهی در نهایت سختی ،آلوده دردم و برای درمان جز تو کسی را نمی شناسم.

خدایا بر تخته ای کوچک از اعمال تکیه کرده ام و طوفانی از گناه مرا به این سو و آن سو میکشد.

دستهایم پر از پوچی و رویم سر شار از اشک ندامت ، اما قلبم مملو از امید به فضل توست.

خدایا موهایم سپید گشته و سپیدی سفره دلم را سیاهی پر کرده.
در آسمان سینه ام فقط ستاره اشک و امید میدرخشد و

در چشمهایم فقط نور فضل و کرامت تو پرتو افشانی میکند.

قایق شکسته زندگی ام در بحر بی پایان مصیبت و معصیت ، بلاها دیده و من

خوب میدانم که تو بزرگتر از آنی که قایق شکسته ام را در طوفانی ترین روزها رها کنی و

تو بخشنده تر از آنی که استخوانهای نحیفم را به دنبال اعمالم روانه آتش کنی .

الهی تو مهربانی و من مهربانی تو را بارها و بارها در ستاره دیده ام.

درآب دیده ام ،در پرواز دیده ام و در آغاز دیده ام.

و اکنون در پایان باز هم چشمم به کرم بی پایان و بی منتهای توست

خدایا ای فریبنده این دنیای فانی، خورشید هدایت تو را میطلبم و ابر رحمت تو را میجویم.

خدایا ببار ،رحمتت را بر من بیار تا غبار از وجودم بشوید، زلالم کند، پاکم کند ،آسمانی شوم .

به حق غفوریت یاغفار .

سلام... باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد