دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***
دانــش دوســت مــا

دانــش دوســت مــا

***به وب من خوش آمدید ، نظر فراموش نشه ***

سلام کردن در اسلام

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

خدیجه گوید که روزی رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به من فرمودند: آیا آن شخصی را که نزد من بود دیدی؟

عرض کردم: بله، ای رسول خدا!

فرمود:

او ملکی است که از زمان خلقتش تا الآن روی زمبن نیامده بود و در این ساعت از خداوند عزوجل اجازه گرفت که روی زمین بیاید و بر حضرت علی علیه السلام سلام کند و خداوند به او اذن داد و به من بشارت داد که حسن و حسین جوانان اهل بهشت هستند و فاطمه زهرا، سیده زنان اهل بهشت است.

نظرات 3 + ارسال نظر
دوست 1388,12,10 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام!
قشنگه . و واقعا جالب!
موفق باشی عزیزم!

خوش باشید.

تا حالا دقت کردین یه وقتایی هزار ساعت دنبال یه جیز میکًردیم ولی پیداش نمیکنیم. ولی تا از مامانمون میپرسیم فلان چیز کجاست، میکًه: همون جاست و ما فورا آن را پیدا میکنیم. خدا به مامانامون قوت بده. ماهن به خدا...

خوش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد